Söndag

Är på allmänt dåligt humör just nu. Ska snart motvilligt åka ut till stallet och rida. Jag tycker inte att det är roligt alls att pka ut till stallet längre. För alltid när jag ska rida så fjantar sig Zlatan. Och han hoppar om kring och är jätte tittig för buskar. Men så gör han bara när jag rider. För att jag rider väldigt dåligt och jag är feg osv. 
Jag är as hungrig. Men jag är för lat för att göra mat. Jag är helt kär i en ponny som jag provridit, som ja inte kommer få tror jag tråkigt nog. Det är i sånna här stunder jag önskar att jag aldrig köpt nån jävla häst och att jag aldrig provridit DEN DÄR hästen som jag äslkar så mycket.

 
 

Postat av: Felicia

Philippa du är varken feg eller dålig! Alla ekipage har svackor det gäller bara att kämpa och ta sig upp ur dom. Kram Felicia från karlshem :)

2013-05-23 @ 17:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu