Peter Pan

Hello! Idag så hade vi som sagt idrottsdag, vi åkte till lemshaga och red. Det var super kul. När vi komdit så blev vi indelade i tre grupper, två för nybörjarna och en för de som hade ridit lite längre. Det var två st som delade på en häst. Och den som jag delade med hjälpte jag och ledde runt när hon red. 
 
Sedan så red vi lite duktigare ut. Vi klätrade och red på lite olika vägar. DEt var super kul och Peter Pan som jag red på skötte sig utmärkt. Han var lite knäpp dock, istället för att gå över stenar, stockar och annat så klev han på dom, haha. 
Men han va iallafall sjukt snäll att rykta och verkligen jätte rolig att rida :) 
paaaniiiiis<3
 
Nu så sitter jag hemma i soffan, med lite vindruvor och ett paket kex. Mums! 
 

Postat av: Lydiaaaa<3

Ååååhhh vad härligt :D jag och Wilma ska rida på vår friluftsdag :P GE MIG KEX!!!! :]

2013-05-22 @ 19:06:07
Postat av: Joanna B

SV: Åh tack! :D Finns att köpa här - http://www.stromsbergsgard.se/transgrimma-martingal/rambo-micklem-competition-bridle

Kram!

2013-05-23 @ 06:49:30
URL: http://capirossin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu