Dom är djur med egen hjärna

Idag när jag red gick det skit bra till en början. Vi köpte ett nytt bett till honom dom är tre delat och typ i koppar. Det var inte så jättebra, så jag fick låna nellies bett som hon testat tidigare i veckan på honom, då va han jätte fin och det gick jätte bra. Han var fin i traven o lite jobbig i galoppen, han bröt av lite o så. Men när jag sa åt honom ordentligt så skötte han sig sedan. Sedan när jag precis skulle skritta av, så flög han upp i luften (bockade han) och smash så var jag på marken. Fick as ont i armen direkt och nellie fick ta in zlatan medans jag o mamma begav oss till akuten för röntgning. Efter en timme på akuten fick vi veta att det inte var något brutet, skönt. Men helvete vad ont det gör, men varje dag kan ju inte va den bästa ;)
Jag mår iallafall okej och nu ska jag äta! Så ha en bra kväll allihopa<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu