Förmiddagen

Canon eos 1100d - 18-55mm
Hej på er! 
Duktig som jag är så lyckades jag forsova mig totalt idag. Kan ha varit för att mamma jobbade natt och ingen väckte mig. Sedan när mamma kom hem insåg hon att jag hade försovit mig. Men sedan klockan tio åkte jag och mamma iväg till skolan för att jag skulle kolla ryggen och vaccinera mig. Så när vi hade gjort det åkte vi hem igen, och så gick vi långpromenad med hunden. Så fick man lite motion på köpet ;)  När vi kom hem bytte jag till shorts, fixade lite frukt. Nu ska jag sola och plugga, big like till den kombinationen :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu