sorry...

Hej! Känner att jag inte haft så bra uppdatering senaste tiden! Mest för att jag inte haft tid och lite för att jag inte haft något att skriva om! 
Men idag iallafall så har jag varit i skolan, hadelite olika tråkiga lektioner, avslutade med slöjd, det är alltid lika skrattigt samtidigt som det är as tråkigt haha... Sen så när jag sluta kom mamma och hämtade mig, för hon jobbar natt denna vecka. Så åkte vi till stallet, mamma tog inte med några ridbyxor med sig, och jag hade visst inga i stallet, plus att jag hade shorts, vill inte få skavsår haha! Så jag hoppade att rida idag. Tänkte ta in honom och borsta, men han ville INTE komma in idag, jagade honom ett bra tag, innan jag gav upp... :/ vet att man inte ska ge upp, för då viner han, men det GICK VERKLIGEN INTE... Fy på ponnyfasoner alltså.
 
Men jag glömmer det nu och är glad över att jag kanske ska provrida vääääääärldens sötaste pony i helgen, och kanske provrida ponnyn jag är kär i på torsdag igen :) 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu